Subject: Liikluspeegli paigaldamine 20148 Koikse-Purku tee transpordimaale
From: "Andre-Andy Bernhardt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Valdo Jänes <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Oct 2024 13:58:03 +0300

Tere!

Edastan Rapla Vallavalitsuse taotluse paigaldada 20148 Koikse-Purku tee
transpordimaale liikluspeegel. Liikluspeegel on soov paigaldada eesmärgiga
tagada 6540444 Kuusemetsa teelt riigiteele sõitjatele nähtavus vasakult
tulevate sõidukite suhtes. Praegu varjab nähtavust kuusehekk, mis asub
erakinnistu ja transpordimaa piiril. Kuna kuusehekki niivõrd palju maha
lõigata ei saa, et see visuaalselt hea väljanägemise säilitaks, siis
palume luba paigaldada liikluspeegel.

Taotlus on manuses.

Lugupidamisega

Andre-Andy Bernhardt

teede spetsialist

Rapla Vallavalitsus

Tel: 5342 3541

 <http://www.rapla.ee/> www.rapla.ee

 <https://www.facebook.com/Rapla-vald-115777931770027/>
<https://www.instagram.com/raplavald>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.